Tuesday 20 July 2010

Két díjat kaptam


Kissé szégyenkezem amiatt, hogy ilyen sokáig nem reagáltam erre a két díjra, mert közben nagyon örültem nekik, főleg, hogy két olyan személytől kaptam őket (ráadásul kb. egy időben), akik hihetetlen dolgokat hoznak létre, és mindkettejüket személyesen ismerem...Tehát most pótlom: Köszönöm a megtiszteltetést Boginak és Orsinak!!!

"Mit kell tennem: 1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte. 2. A logót ki kell tennem a blogomba. 3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam. 4. Írni kell magamról 7 dolgot. 5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak. 6. Be kell linkelnem őket. 7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról"



Tehát magamról:


1. Imádok énekelni. Enélkül azt hiszem nem is tudnék élni...Talán akkor jöttem rá erre, amikor először láttam a Disney-féle Kishableányt.:) Ehhez persze tudni kell, hogy talán 3 éves lehettem akkor...Onnantól kezdve mindig énekelnem kellett, sőt, produkáltam magam a család előtt és sokszor eljátszottam, hogy én vagyok a szép hangú hősnő a sok zenés meséből vagy filmből, amit láttam.:) Mindig a zene világában mozogtam, aztán 12 évet töltöttem el egy ének-zenei iskolában, valamint az ország egyik legjobb kórusában. Ma már persze nem a Disney-filmek dalait éneklem, ám az érzés ugyanaz...Igaz, hogy néha kell egy kis "rúgdosás" ahhoz, hogy bízzak magamban ezen a téren, de eddig jó úton járok és biztos vagyok benne, hogy az éneklésnek megingathatatlan helye van a szívemben.


2. Mivel egy ideig Nagy-Britanniában éltem, finoman szólva megveszek az ország történelméért, kultúrájáért, épületeiért, tájaiért...Azon belül is legjobban a XVI.századért, olyannyira, hogy jelenleg egy regényen dolgozom, ami ebben a korban játszódik. Nem az a célom az írással, hogy valami fantasztikusan sikeres dolgot alkossak. Egyszerűen csak örömöt lelek benne, elvégre sokszor tényleg olyan érzés tör rám, mintha rossz korba és rossz helyre születtem volna...:)


3. Rengeteget sétálok, akár otthon a környéken, akár idegen helyen. Ilyenkor felfedezek, észreveszek olyan dolgokat, amiket mások nem, megfigyelem az embereket, vagy éppen ötleteket gyűjtök a könyvemhez.


4. Egy másik szenvedélyem az ír tánc, amit nem olyan régóta művelek aktívan, sőt, voltak kihagyások is, de a szerelem nem múlt el, és most gyakorlatilag minden nap táncolok:) Kevés jobb dolog létezik, mint végigtáncolni egy légies slip jiget vagy egy hangos, pörgő heavy táncot (utóbbi a kopogós:). Hihetetlen érzés!


5. Nagyon erősen kötődő személyiség vagyok. Legyen az egy személy, hely, emlék vagy akár egy tárgy...Orsinál olvastam, hogy mindent meg szokott őrizni és nehezen tud elszakadni mindentől...Nos,ezt én is pontosan így érzem. Ami vagy aki egyszer jelentett valami fontosat, azt mindig megőrzöm.


6. Szeretnék magamnak egy Tudor-kori ruhát.:)


7. Egyszer végig fogom járni Nagy-Britannia várait és kastélyait. Nagy szívfájdalmam, hogy itthon már nem sok ilyen épület maradt, talán ezért is szeretnék egyszer egy ilyen utat végigjárni.


Ennyit rólam egy szuszra:)


Most pedig az én díjazott blogosaim:


1. Norita - mert mindig is szerettem volna neki díjat adni a gyönyörűséges ékszereiért:)


2. Orsi - mert ő vezetett be először a gyöngyfűzésbe és imádom a sokszínűségét


3. Nooni - mert kedvelem a stílusát


4. Vezsuzsi - mert tetszik a változatossága


5. Bogi - mert bár tőle kaptam az egyik díjat, ebből a listából egyszerűen kihagyhatatlan:)


6. Panita - mert a "Kisvirágos" mintáját neki köszönhetem:)


7. Mano - mert régóta követem a gyönyörű munkáit a blogján és Facebookon is:)

1 comment:

Unknown said...

Köszönöm!!!!