Friday 8 January 2010

Mégegy decoupage,de nem tértem át:)









Ugyanaz a szalvétaminta,ezúttal egy régi,csúnya,kopott lámpaállvány feldobásához.Tele volt festékfoltokkal,a natúr fáról félig lepattogzott a lakk.Ezért fogtam,lecsiszoltam,átfestettem és ez lett a végeredmény!Már csak egy szép búrát kell készítenem a tetejére.:)

The same pattern,this time to tune up an old,hideous,worn-out lamp stand.It was covered in paint blobs,half of the lacquer coat came off the wood.So,I polished and painted it,and the result was this!All I need to make now is a nice lamp-shell for it.:)

3 comments:

Anonymous said...

Ez meg total lehengerelt! En is imadom a mindenfele tartokat!! Es igy tenleg sokkal szebb lett!Bravo!

Unknown said...

Nagyon szép lett ez az asztalka! Régebben én is decoupage-oltam, most már 3 gyerek mellett a gyöngyökre is alig jut idő!
Az ékszereid is gyönyörűek! Gratulálok!

Christina said...

Orsim,köszönöm,de a szalvétát Tőled kaptam hozzá,szóval valamelyest részt is vettél az alkotói folyamatban;)

nooni,köszönöm!A blogod átböngészése után azt kell,hogy mondjam,hogy le a kalappal,ha 3 gyerkőc mellett ilyen szépségeket tudsz kreálni!:)